eRejestracja S.C.D.Z. Medicina

 

 

eRejestracja umożliwia wyszukanie i zarezerwowanie wizyty u wybranego lekarza dla wybranej poradni bez konieczności osobistej wizyty w przychodni lub kontaktu telefonicznego. Można umawiać wizyty, zmieniać ich termin jak również odwoływać. Aby było to możliwe, pacjent musi posiadać w Portalu aktywne konto.

 

 

UWAGA - wybierając termin wizyty podczas rejestracji proszę zwrócić uwagę czy jest to wolny termin dla wizyt NFZ czy Prywatne po lewej stronie przycisku Rezerwuj . Terminy oznaczone jako NFZTYLKO i WYŁĄCZNIE dla wizyt realizowanych w ramach kontraktu z NFZ !!!

 

 

Utworzenie konta.

Konto pacjenta może być założone na dwa sposoby:

  1. Należy skorzystać z przycisku UTWÓRZ KONTO i padać wszystkie wymagane dane (w formularzu oznaczone gwiazdką *) i naciśnięcie poniżej formularza przycisku "Utwórz konto". Ważne jest, aby w formularzu podać poprawne dane, które wymagane są przepisami prawa związanymi z udzielaniem świadczeń leczniczych. Niepoprawne dane mogą skutkować problemami, bądź uniemożliwieniem korzystania z Portalu eRejestracja i/lub udzieleniem świadczenia.
  2. Podczas wizyty w przychodni poprosić o utworzenie konta w systemie, konieczne do tego będzie podanie własnego adresu e-mail, na który przesłane zostaną dalsze instrukcje dotyczące aktywacji konta.

Wyszukanie i rezerwacja terminu.

Korzystając z przycisku "WOLNE TERMINY" należy wybrać dowolne kryterium (specjalność, personel, zakres świadczeń itp.) i nacisnąć przycisk "Wyszukaj". Jeżeli dla wybranych kryteriów wyszukiwania dostępne są wolne terminy wizyt można dokonać rezerwacji terminu poprzez naciśnięcie "Rezerwuj".

Odwołanie rezerwacji.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie możecie Państwo skorzystać z zarezerwowanego terminu wizyty, prosimy o anulowanie rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z tego terminu innemu pacjentowi. Odwołanie możliwe jest w Panelu Pacjenta.

Panel Pacjenta.

Po zalogowaniu się do Portalu eRejestracja (przycisk "ZALOGUJ SIĘ" w górnej części ekranu po prawej stronie), przekierowani zostaną Państwo do Panelu Pacjenta, gdzie możliwe jest zarządzanie swoimi danymi oraz rezerwacjami .

 

W przypadku problemów przy aktywacji konta bądź korzystania z systemu proszę skorzystać z odnośnika na dole stron: Kontakt z administratorem i w wiadomości opisać problem.

 

Więcej informacji można znaleźć po naciśnięciu przycisku "POMOC"