eRejestracja S.C.D.Z. Medicina
eRejestracja umożliwia wyszukanie i zarezerwowanie wizyty u wybranego lekarza dla wybranej poradni bez konieczności osobistej wizyty w przychodni lub kontaktu telefonicznego. Można umawiać wizyty, zmieniać ich termin jak również odwoływać. Aby było to możliwe, pacjent musi posiadać w Portalu aktywne konto.
UWAGA - wybierając termin wizyty podczas rejestracji proszę zwrócić uwagę czy jest to wolny termin dla wizyt NFZ czy Prywatne po lewej stronie przycisku Rezerwuj . Terminy oznaczone jako NFZ są TYLKO i WYŁĄCZNIE dla wizyt realizowanych w ramach kontraktu z NFZ !!!
Utworzenie konta.
Konto pacjenta może być założone na dwa sposoby:
- Należy skorzystać z przycisku UTWÓRZ KONTO i padać wszystkie wymagane dane (w formularzu oznaczone gwiazdką *) i naciśnięcie poniżej formularza przycisku "Utwórz konto". Ważne jest, aby w formularzu podać poprawne dane, które wymagane są przepisami prawa związanymi z udzielaniem świadczeń leczniczych. Niepoprawne dane mogą skutkować problemami, bądź uniemożliwieniem korzystania z Portalu eRejestracja i/lub udzieleniem świadczenia.
- Podczas wizyty w przychodni poprosić o utworzenie konta w systemie, konieczne do tego będzie podanie własnego adresu e-mail, na który przesłane zostaną dalsze instrukcje dotyczące aktywacji konta.
Wyszukanie i rezerwacja terminu.
Korzystając z przycisku "WOLNE TERMINY" należy wybrać dowolne kryterium (specjalność, personel, zakres świadczeń itp.) i nacisnąć przycisk "Wyszukaj". Jeżeli dla wybranych kryteriów wyszukiwania dostępne są wolne terminy wizyt można dokonać rezerwacji terminu poprzez naciśnięcie "Rezerwuj".
Odwołanie rezerwacji.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie możecie Państwo skorzystać z zarezerwowanego terminu wizyty, prosimy o anulowanie rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z tego terminu innemu pacjentowi. Odwołanie możliwe jest w Panelu Pacjenta.
Panel Pacjenta.
Po zalogowaniu się do Portalu eRejestracja (przycisk "ZALOGUJ SIĘ" w górnej części ekranu po prawej stronie), przekierowani zostaną Państwo do Panelu Pacjenta, gdzie możliwe jest zarządzanie swoimi danymi oraz rezerwacjami .
W przypadku problemów przy aktywacji konta bądź korzystania z systemu proszę skorzystać z odnośnika na dole stron: Kontakt z administratorem i w wiadomości opisać problem.
Więcej informacji można znaleźć po naciśnięciu przycisku "POMOC"